Strona główna /  RKB /  Praca

Dołącz do zespołu RKB!

Poszukujemy nowych pracowników, zarówno osób, które są już specjalistami w dziedzinie ubezpieczeń jak i tych, które dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową. W ramach cyklicznych szkoleń zapewniamy podnoszenie posiadanych kwalifikacji oraz przygotowujemy do egzaminu brokerskiego. Tutaj znajdziesz informacje o naszych aktualnych ofertach pracy.

1. Broker ubezpieczeniowy

Zadania na stanowisku:

  • Obsługa brokerska klientów spółki w obszarze ubezpieczeń majątkowych
  • Udział w spotkaniach z klientami i ubezpieczycielami
  • Podnoszenie kwalifikacji zawodowych m.in. poprzez uczestnictwo w szkoleniach z dziedziny ubezpieczeń

Wymagania:

  • Zdany egzamin brokerski
  • Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku brokera ubezpieczeniowego (negocjacje, oraz zawieranie i obsługa umów ubezpieczeń majątkowych)
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, ekonomia)
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
  • Dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych

Oferujemy:

  • Pracę w stabilnej firmie brokerskiej o ugruntowanej pozycji rynkowej (miejsce pracy: Wrocław)
  • Udział w ciekawych projektach i możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • Ubezpieczenie życiowe i pakiet socjalny na preferencyjnych warunkach.

Prosimy o składanie ofert (z zaznaczeniem w temacie e-maila nazwy stanowiska) na adres: office@rkb.pl
Odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Prosimy o dołączenie do przesyłanych dokumentów klauzuli o ochronie danych osobowych: „Oświadczam, że wyrażam zgodę, aby RKB sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przetwarzała moje dane osobowe, podane w złożonych przeze mnie dokumentach, w zbiorach danych osobowych kandydatów do pracy. Jednocześnie oświadczam, że zostałem poinformowany o przysługującym mi prawie do wglądu i poprawiania moich danych osobowych, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne”