Strona główna /  Oferta Pracy

Dołącz do zespołu RKB! Poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:

Asystent brokera ubezpieczeniowego w dziale ubezpieczeń finansowych

Miejsce pracy: Wrocław


Zadania na stanowisku:

  • bieżąca obsługa brokerska klientów spółki w obszarze ubezpieczeń finansowych
  • Kontakt z klientami i ubezpieczycielami
  • Podnoszenie kwalifikacji zawodowych m.in. poprzez uczestnictwo w szkoleniach z dziedziny ubezpieczeń

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki: prawo, ekonomia)
  • Mile widziane doświadczenie zdobyte w firmie brokerskiej lub ubezpieczeniowej
  • znajomość podstaw analizy finansowej będzie dodatkowym atutem
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne połączone z wysoką kultura osobistą
  • Samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność oraz umiejętność pracy w zespole
  • prawo jazdy kat. B
  • bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office
  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Pracę w stabilnej firmie brokerskiej o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • stałą pomoc i współpracę
  • Udział w ciekawych projektach i możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • Ubezpieczenie życiowe i pakiet socjalny na preferencyjnych warunkach.
  • szkolenia branżowe

Prosimy o składanie ofert (z zaznaczeniem w temacie e-maila nazwy stanowiska) na adres: office@rkb.pl

Odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

Administrator danych

Administratorem Pani/Pana danych jest RKB sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 121/206, adres e-mail: office@rkb.pl


Cele przetwarzania


  1. przeprowadzenie rekrutacji
  2. ocena kwalifikacji kandydata,
  3. ocena zdolności i umiejętności kandydata potrzebnych do pracy na określonym stanowisku,
  4. wybór odpowiedniej osoby lub odpowiednich osób do współpracy.

Podstawy prawne przetwarzania


  • przepis prawa (art. 22 § 1 kodeksu pracy, kodeksu cywilnego), przetwarzanie niezbędne do zawarcia umowy o pracę/umowy zlecenia – w zakresie następujących danych: imię, nazwisko, adres, telefon kontaktowy, adres email, data urodzenia, miejsce pracy, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, doświadczenie.

Odbiorcy danych

Odbiorcą Pani/Pana danych jest podwykonawca Administratora w zakresie usług IT, w niezbędnym zakresie.

Uprawnienia związane z przetwarzaniem danych

Przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia w odniesieniu do przekazanych danych:

  • prawo dostępu do danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia (prawo do bycia zapomnianym) lub ograniczenia ich przetwarzania;
  • prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych;
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych (Prezes UODO).

Okres przechowywania danych osobowych

Pani/Pana dane będą przechowywane do momentu zakończenia procesu rekrutacji na stanowisko, na które Pan/Pani aplikuje.

Kontakt

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji związanych z ochroną danych osobowych lub chcesz skorzystać z przysługujących Ci praw, skontaktuj się z nami: office@rkb.pl