Dołącz do zespołu RKB!


Asystent/ka Zarządu

Miejsce pracy: Wrocław

Zadania na stanowisku:

  • Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura
  • Wsparcie Zarządu w codziennych zadaniach administracyjnych
  • Prowadzenie kalendarza spotkań, obsługa i organizacja spotkań wewnętrznych, zapewnienie najwyższych standardów obsługi gości Zarządu
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zapewnienie prawidłowego i płynnego obiegu informacji i dokumentów wewnątrz firmy przy zachowaniu bezpieczeństwa i poufności informacji
  • Współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji
  • Dbałość o bardzo dobrą atmosferę pracy oraz najwyższy poziom obsługi pracowników i kontrahentów firmy
  • Współpraca z biurem rachunkowym w zakresie księgowym i kadrowym
  • Nadzór nad flotą samochodową
  • Organizacja eventów firmowych
  • Zaopatrzenie biura w artykuły biurowe/spożywcze

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office
  • Wysoka kultura osobista , umiejętności skutecznej komunikacji
  • Bardzo dobra organizacja pracy i zarządzanie czasem
  • Odporność na stres
  • Asertywność i umiejętność pracy w zespole
  • Prawo jazdy kat. B
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

Oferujemy:

  • Pracę w stabilnej firmie brokerskiej o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • Stałą pomoc i współpracę
  • Udział w ciekawych projektach i możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji
  • Multisport, ubezpieczenie życiowe i onkologiczne

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

Zainteresowała cię nasza oferta pracy?

Skontaktuj się

Ikona